home sweet home

äntligen har jag kommit hem igen, ska bli så skönt att få sova i en äkta säng, haha eller asså alla sängarna där uppe är ju också äkta, men min är så mycket skönare! :D
Det blev hemfärd för oss vid 10 så vi kom hem typ för 3 timmar sen nu, det känns okej, men jag skulle gärna stannat kvar! Nu ska jag vara hemma en vecka (ca 6 dagar) och sen dit igen, i 3 veckor, tiden går så jävla snabbt där! Det enda sättet man märker att det har gått 3 veckor på är tvätt högen som blir större och större :P

nu ska jag och mamma fylla i papper till gymnasiet och sen ska jag chilla vid tvn och kolla på all möjlig skit som går bara för att jag har kollat på en liten fisig datorskärm i 3 veckor (dt enda på tv var Lego starwars eller need for speed) så att ee, nu blir det tv för hela slanten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0