sol bad och tropiska nätter








jag känner hur dålig uppdatering jag har på bloggen nu, men vi har inget eget internet här uppe..Eller jo, nu har vi, men vi har inte haft innan :) Det är i alla fall nästan 30 grader varmt i skuggan, i solen är det såklart ännu varmare, så man är antingen i skuggen eller vattnet ;D känns jävligt bra i alla fall, inatt var det btw tropisk natt här (vilket innebär att temperaturen i luften inte går ner under 20 grader ;D) tror jag ska ut en stund, sen äta middag i värdshuset vid 5 (som alltid) och sen blir det ner till vättern och svalka av sej haha ;)

uppdate:
nu ska jag i alla fall gå till Schweitzeriet och köpa världens godaste kladdkaka :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0