väntar

sitter just nu och väntar på att folket ska komma hem ifrån bryggan, jag följde inte med idag nämnligen, mår inte så bra, känner mej helt konstig.. Inte bra asså, dock blir det nog bra snart, hoppas jag.

Snar kommer Sophia och David hit, jag tror han heter så i alla fall, känner bara sophia, men det ska nog gå bra ;) haha dom ska sova hos mej här i min lilla våning på 2 rum hahah, jag har i alla fall 3 extra sängar, så det är inga problem med det!

Det är inte fullt lika varmt idag som igår, det är lite synd asså, men visst det är sknt med ibland, det har liksom varit så kvavt här nu i 10 dagar, (sen jag kom hit) så det är faktiskt iknte så hemskt att det inte är 30 grader iute längre :) Dock kan vädret gärna återkomma lite senare ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0