down by the river every day

det är katthår över allt, fuktigt i hela rummet och jag är sjuukt trött.
Somnade först 1-halv 2 inatt, det kändes när jag skulle upp vid halv 7 kan jag säga!
Ja i alla fall, vi fick sluta vid 12 idag, alltså typ 3 timmar efter vi börja. Helt okej! Dock är schemat förjävligt!
Usch, inte okej, dock är det jävligt chill att vi omvårdnad-omsorgare kommer vara lediga alla torsdagar från v. 45 till och med tors. v.4! Hur jävla gött!?
Ja, nu ska jag försöka få katten att sluta vara så datorkåt, sen ska jag ta mej en liten frukt eller något sånt. Mys.
haha lille tjockisen! (här ser han dock farligt fet ut, så illa är det...inte..än)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0