living next door to Amy

det känns som om någon liten äcklig varelse sitter i min mage och äter upp allt som finns däri. Inte så att jag hela tiden är hungrig, utan för att jag hela tiden har ont i magen, det kommer konstiga morrande ljud ifrån den och har ingen större matlust.. Vad gör man åt sånt?
Hela kroppen värker och jag skulle ge ALLT för att få sova riktigt länge, ta en PW på förmiddagen och bara chilla resten av dagen imon, men nej. för det första ska jag jobba och tjäna pengar, och för det andra hade kroppen lagt av efter första backen, jag menar, jag kunde inte ens cykla till konsum och tillbaka. Vi snackar typ max 2 km. Inte okej.
I alla fall. Det där lilla monstret, han ska få ett namn imon, ska be Amar komma på det äckligaste namnet han vet, blir nog bra. Men nu. Ja nu ska monstret knockas ut, för nu jävlar ska jag sova, vare sig monstret vill eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0