I'll show her to everybody

Sitter hemma och lyssnar åter igen på mads langer, tror jag har blivit kär alltså, så bra! Nu är det så att jag är ledig idag och hade räknat med lite finare väder så man kunde varit ute, men icke. Det blir en innedag idag. Drömde även att jag tatuerade mig inatt, en sjukt fin solnedgång med massa detaljer osv. Vart sjukt nöjd i drömmen i alla fall haha, fast det är nog inget jag skulle göra i verkliga livet liksom. Jag och Sophia var det som gjorde likadana. Det var kul i alla fall, var tvungen att kolla armen när jag vaknade haha. Nu ska jag gå ner och mysa med katterna och sen ska jag väl ta tag i mitt liv och göra klart sista svenskauppgiften för denna terminen. Lovely! Hörs! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0