en lång natt utan höra pratet från tvn som alltid är på

Vet egentligen inte vad jag gör uppe. Är inte ens trött idag, till skillnad från typ alla gånger jag är med Alexander, för då brukar jag däcka vid senast halv 11. Inte kul. För någon av oss. Men i alla fall. Jag sitter nu och kollar igenom en massa bilder, på allt möjligt. Är så sjukt sugen på att framkalla lite av dom, men kan inte bestämma mig för vilka haha. Jag har i alla fall bestämt mig nu för att gå ner, ta mina tabletter och sen rakt i säng. Jag Sitter nu med glasögon på, mjukisbyxor på och har knäppt upp bhn. Kan va det skönaste som finns, ärligt talat. Eller ja. Bland det skönaste som finns. Nu ska jag ta tag i det där med att ta tabletterna, sen ska jag nog försöka sova. Puss och kram
 

Kommentarer
Postat av: Sanna :D

skönt med mjukbrallor :D

2014-03-30 @ 00:28:42
URL: http://mooseplaza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0