Med alla känslorna intakta

Om ord kunde beskriva vad jag känner för den där grabben med stort g skulle jag skriva det tusen gånger om. Men. Nu går inte det, det är helt omöjligt. Jag är så kär, så otroligt tagen och helt förbaskat lost i allt han gör för mig. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig varit såhär bra behandlad av någon förrut. Det är bra att veta att man altid har nån där som stöttar en i allt man gör. Första bråket kom igår och jag är ändå så löjligt kär och tagen av honom att det förvånar mig. Tänk att hela ens värld som man innan bar runt på själv kan delas med nån annan och plötsligt blir allt bättre!? Jag är så tacksam att jag har honom, och ännu mer tacksam är jag för att jag vet att han älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Bra va? Yes. Bäst liksom.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0