Nästan levande igen

Äntligen är jag symtomfri igen, känns som att det tagit en hel evighet men nu kan jag äntligen, återigen säga att jag mår rätt okej ändå. Har spenderat min dag i sängen, sen i Karlskrona på samtal och sen på vägen hem körde vi och handlade på ica i ronneby... Ica i ronneby tänker ni, varför? Jo för mormor var tvungen att åka inom där för att det är enda stället de säljer hundgodisarna Totte äter haha. Ja ja, nu är jag hemma och har duschat och ätit. Snart ska jag till mitt hjärtegull (hoppas jag i alla fall). Puss och kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Vad är det för sjukdom du har? :/

Svar: Just i detta inlägget var det ingen sjukdom direkt, det var mer biverkningar från min medicin som fick mig att må kasst.. :)
Linnea

2014-04-19 @ 22:07:25
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

vad är det för medicin du äter? :)

Svar: Jag äter en massa olika för tillfället, tänkte slänga upp ett inlägg om min sjukdom och allt vad det innebär typ snart.. Om du är intresserad? :)
Linnea

2014-04-20 @ 19:58:25
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0