godnattsaga


det syns inte så jättebra, men aa, Sessan och hennes äckliga gris på bild ;)

Igår skulle jag och lesley fotat och lite sånt, men det började regna, så bilder har jag inga roliga haha ;)

en sjukt läskig sak (då, nu är den bara rolig och pinsam) va dock inatt, när jag skulle sova.. jag hade gått och lagt mig och sessan låg vid mina fötter typ... Och så hör vi en bil stanna precis utanför och typ 3-4 personer som pratar.. Jag bilr skitskraj och tror att de typ e inbrott på g hahaha och mamma kommer in efter en stund till mig och frågar om jag vet vad det är.. Det är nåågon som står där ute och skriker och svär... Aa, vi såg inget efter som att det är mörkt där och det finns inte så många lampor som lyser upp det.. Men efter en stund kommer mamma in till mig igen och säger det är R*** som är så full att han inte ens kommer upp för yttertrappen till sig (vilken består av 4 steg) haha då blev jag lugn igen och kunde sova ;) haha Idag har jag fortfarande inte sett något av honom, haha han mår nog som han förtjänar idag

Nu ska jag väcka mina bröder och sen blire att öva :) Tummen upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0