konsert.










efter som att det för mig är lite av en traddition att lyssna på mor när hon spelar så gjorde jag det även i år. Det lät bra faktiskt, men än idag blir jag tårögd när de talar om morfar och hans minnes fond eller vad det nu är, trevligt med folk som bryr sig! :) Hälsade på Lena och några till som jag inte sett på länge och nu sitter jag alltså här då... Magnus och Ussa va här innan med Kim och Jenny, men dom stack rätt snabbt, för när dom kom va pappa på ett larm, så det va väl lite skumt att va här då liksom ;) men jaja, pappa e hemma idag igen och detta var andra larmet på två dagar ;) Händer det kanske något imorgon med? jaja, vi får väl se.. då är det i alla fall musikalträning och där ska man va halv 2.. blir inte att fira mamma för min del imorgon då.. För mycket text igen, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.mando.se/sv/startsida-/startsida--/1.aspx

2010-05-09 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0