handarbete

igår var jag på en utställning (som är här denna veckan) och lyckades knåpa ihop dessa 2... vingarna med hjärtat fick  hon välja och så gjorde jag resten... Det va kul asså, men ganska svårt.. sen fick jag nån luffareksak.. haha nån sån asså man ska få isär olika saker, skit svåår!


jao, luffarleksaken här då, sjukt svår som sagt.. man ska få bort den "guldiga" pinnen högst upp.. klurar fortfarande, jag klarade den med "bara" 2 såna "bockar" på, vilket var sjukt lätt, men denna, nej du, sjukt svår!
Nu sitter jag och sätter ihop en massa bilder från medevi och hur jag bor och sånt, inte så många som vet, lägger upp bilden/bilderna när jag är färdig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0