östersjöbild


Jag och Jonathan på Östersjö.. uniform ftw!

aa okej, det är ju som det är med mitt bloggande, haha jag vet inte varför jag håller på med det. antar att jag behöver skriva av mej lite ibland?
nu ska jag inte ut och gå som jag sa innan, utan jag ska göra raka motsatsen och njuta av sista onyttiga dagen innan jag drar igång med mitt nya liv, (ska alltså börja på en måndag för att jag har nån sån konstig tvångstanke att allt sånt måste börjas i samband med att veckan eller månaden börjar ;P)

Med nytt liv menar jag
-Mindre sötsaker, snabbmat och latande framför tvn
och 
-Mer träning, nyttig mat och mer ta hand om mig själv liksom :)
och sen ska jag klistra mönster på min vägg som jag fick på ikea igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0