blogpaus

På grund av att jag ska ha 3 ganska viktiga prov denna veckan kommer jag inte blogga så mkt.
Imon har jag engelska prov, vilket innebär 110 GLOSOR(!!!!!!!) och en massa texter och gramatik.
Direkt efter det har jag även Matte prov och det kommer nog vekligen få mej att tappa lusten till o plugga ännu mer.
På torsdag ska vi ha rep med GREASE på ESV och det kommer förmodligen gå typ... skit...
Och så fredag. Jag och 2 till från klassen ska till Österslätt och informera om OP, vilket kommer va sååå skönt (att få en paus från skolan) men tro inte att mardrömmen är över. Nej, halv 1 på Fredag (efter skoltid) ska jag tillbaka till skolan och göra ett prov i medicinsk grundkurs (om matspjölkningsorganen, jag kan ju säga att jag kommer faila så FETT!) så att jag känner verkligen inte att  bloggen på nåt sätt kommer framför detta plugg jag har framför mig nu.
-
Dock belönas jag med en vecka på Gran Canaria, så det får det va värt! :)

hahaha! jag i metodrummet med en av alla fina dockor... tror detta är Bettan.. eller Ulla... haha aa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0