preparing

yes boys and girls. Nu har jag lackat naglarna svarta och målade lite på min ring när jag ändå var i farten haha :P
På Lördag morgon (ca 02.30) kommer en taxi och hämtar familjen för att sen plocka upp familjen Spencer i Mörrum och sen köra mot Skurup. Där kommer vi vänta in planet som ska ta oss till Gran Canaria. Fy fan va gött de ska bli!! :D
Imon ska jag i alla fall till österslätt och har därför fått sovmorgon till 9 och slutar halv 12 :) kommer bli naaajs tror jag. Sen ska jag hem och packa ihop det sista ( eller ja, allt, om inte mamma och pappa har packat ihop allt mitt) haha och R skulle nog komma en stund, men det vet jag inte hur de blir ännu :)
Det kommer i alla fall bli en veckas blogg paus när jag är i GC. Vet inte om jag lägger in nåt förberett, eller om jag bombar när jag kommer hem,, vi får se helt enkelt.
Nu ska jag borsta tänderna och sen fortsätta med lite plugg och sen blire dejt med sängen :)

2 bilder från tiden INNAN snön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0