black and white


- jag älskar bilden -

jag har inget att göra, verkligen inte ett skit. det händer typ en jävla massa saker typ 17 kilometer ifrån mej varje dag, men vad händer här? inte ett skit, ne just de, inte ett skit.
Idag har det fan varit så jävla gött vääder så det finns inte! varit ute typ hela dagen och lyckats bränna mej på ryggen, fint med det linnet jag hade idag haha xD nee, fy, det svider som fan, så jag ska ta en kall dusch.. hmm, haha finns en anledning till till varför jag gör det, men det säger jag inte ;)

lite music of today iaf ;)

Jason Mraz - Unfold

Kommentarer
Postat av: Cloey

Jag har inte kikat så mycket på sex and the city serien så jag tycker att filmen var helt okej :) Mycket att kolla på om man gillar mode!



Kolla in våran shop, www.cloey.se

2010-06-04 @ 12:17:15
URL: http://cloey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0