inköp of today


Okej, dagens inköp här jao (:

Boyfriend jeans, bikini överdel, strumpor, linne - H&M
svart linne + ljusgrått linne - Vero Moda
bh, body lotion - Lindex
nagellack, smink grej - nån sminkaffär som jag inte vet namnet på :)


Idag kommer Lesley hit med sin familj och det blir taco-paj till mat och det luktar taco krydda i hela huset nu :) typ det enda som är gott.. Den köttfärsen och lite gurka :D yummie! (intärnskämt)
Det blir kul o träffa Lesley, nu kommer vi inte ses på rätt länge.. Snarare 3 veckor minst.. lite synd, men vafan, jag tror nog att vi kommer va braiga kompisar även efter det (: haha

Nu ska jag städa, byta kläder, fixa mej och chilla lite innan "Spencer's" kommer hit, det blir kul som sagt, jag känner hur bra humör jag är på idag, o de e najs!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0