the best you ever had

japp.. agerat hundvakt åt mormor idag, och igår ett tag.. Trevligt.. haha fick i alla fall öva i ca 3.5 h på den gamla fiolen (: det va najs kan jag meddela! känner dock av det i ryggen, otränad? japp! göra nåt åt det i sommar? Japp! :D haha
idag är det faktiskt bara 2 dagar kvar, sen åker jag här ifrån :) det blir najs! träffa alla goa stockholmare och allt vad det är :) spanjorer och islänningar tror jag bestämt att det är också! ;) fan va naajs :)




(ursäkta att andra bilden e så avlång, men kände faktiskt för att visa mina byxor haha och anldeningen till att det ser ut som att jag inte har nån tröja på mig är för att jag inte har det, haha nej då, det har jag, den e bara ganska kort :) men det va snyggt så satans till brallorna såå, live with it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0