skolavslutningen ♥




Idag mina kära vänner är det både glädje och sorg som fyller mitt hjärta.. I 3 underbara år har jag fått tillbringa min vardag med 7-8-9mu(3) och jag är så sjukt lycklig för det. Nu är det över, men jag hoppas så grymt mycket att vår vänskap kommer finnas kvar efter detta också. Skolavslutningen var hemsk, kalla mej mes om ni så vill, men vafan, det finns inga som 9mu och jag älskar er!Jag vet inte hur jag ska utrycka mej just nu, med gråt och tårar för att vi aldrig mer kommer gå i samma klass och vara 9mu, eller med skratt och glädje över att få börja på vägga och lära känna nya människor och ta ett steg in i en ny del av mitt liv.. Nej jag vet faktiskt inte, men jag vet att ni altid kommer finnas kvar i mitt hjärta. Som sagt Jag Kommer Alltid Älska Er!

you are the meaning in my life, you are the inspiration, you bring feeling to my life, you are the inspiration, i want to have you near me, i want to have you near me saying, no one needs you more then i needs you

Adam Lambert - I Just Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0