sommar

okej, nu är jag alltså i Medevi, därför har jag inte uppdaterat något här på 4 dagar tror jag det är.. 5 kanske? ja i alla fall har jag det jävligt bra, chillar satan och umgås med trevligt folk.. Lite synd att jag inte har några tjejer o leka med här.. eller ja, konfirmanderna finns ju, men vafan haha ;P Sen blir det ju truls och andre som kommer hit i min ålder, nu är det bara en kille och jag.. och vi umgås typ inte.. haha bra! ;) Men jag har ju de båldsamma småbarnen kvar ;) Icke attt förglömma!  Men jag klarar mig! (:

Efter lunch blir det en färd till Motala med mamma ooch bröderna och sen hit och äta igen.. haha det är ju ingen chans att svälta här inte, 3 mål om dagen + lite fika här och var om man har tur. Tur är det väl också att man inte MÅSTE äta upp ALLT  ;)


(samma bild igen, men jag sitter vid mammas dator och har ingen annan ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0