blodtrycksfall



igår var det Valborg, jag somnade vid halv 6 på kvällen efter som att jag fick TVÅ blodtrycksfall under eftermiddagen och hade verkligen ingen lust till något alls... Ehm, musikalträningen tär på krafterna som fan, men kul har vi! (oftast ;D)  men aa, jag lever även om jag fick blodtrycksfall och sånt ;)

Idag marscherade vi revelj med musikkåren.. Där va jag med till ca 12.30, sen gick jag direkt till skolan för att ha musikalträning med 9mu :) Det gick hyfsat, pappa  och några fäder till va där och byggde scen och rekvisita och sånt, så nu är det liksom på riktigt, på riktigt! ;) Ne men det börjar bli serriöst nu och alla tar ansvar och sånt ;) Fett najs, idag känner jag verkligen hur genomförkyld jag är, så ikväll blir det bara att va hemma och ta det lugnast ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0