sjuk



orkar inte lägga någon energi alls på bloggen och bilder just nu. Är hemma och sjuk, eller ja, sjuk och sjuk, min kropp hänger bara inte med i svängarna.. Jag vaknade igår med illamående och huvudvärk, migrän typ, fast lite lindrigare (kul ord btw ;P) a, men i alla fall, jag gick till skolan och höll skenet uppe liksom, jag vill inte att alla ska ge mej den uppmärksamheten, det är inte därför man vill ha uppmärksamhet liksom. I skolan så mådde jag i alla fall skit typ, på idrotten va jag glad som rörde mej över huvudtaget men mina höfter som verkligen plågar mej. Men aja, skit i det liksom, när jag kom hem kolade jag febern och hade typ 37.9, ingen feber väl? men bestämde mig ändå för att sova lite hemma hos mormor (där vi hade ätit) och jag sov, och sov, typ 3 timmar tror jag. Men allt va bara värre när jag vaknade.Huvudet kändes tungt och ömt, det pulserade i mina tinningar, min mage höll  på att vända sig ut och in och jag hade allmänt ont överallt.. Det känns lika dant idag minus illamående (ännu i alla fall) så jag hoppas på att slippa sjukhuset.. Blir det inte bättre ber jag nog mamma ringa, få såhär vill jag inte må, och jag brukar inte klaga såhär mycket..  MÅSTE BLI FRISK TILL Fredag i alla fall, vill inte missa Bornholm!

grattis till dej som läste texten "självömkan" av Linnea Hansson haha, ne men a, så kan det va ibland och så är det nu. Jag ska dra mej neråt för att käka lite och sen blir väl typ tv eller sova, vi får se vad jag känner för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0