sommarbild


jag vill ha sommar NU NU NU!

Efter skolan bar det av till ICA haha, fatta ut plockat! men jag fick typ en massa goooodis haha, som jag egentligen inte ville ha.. men jaja, hah ;) Emelia Hanna Bella och Ahmed va med i alla fall, mamma hämtade mej, det ÖSREGNADE hela vägen hem, så jag kunde inte cykla hem min cykel haha, FAN TA DEN SOM RÖR DEN! ;O haha ne men, aja, hoppas den e kvar senare idag.. Johanna skulle kommit, men fick ingen skjuts, synd där! Ingen annan som vill.. ee.....? nahe, haha ne men nu ska vi äta pizza och ha det trevligt haha :)

+ en lååt (:

Ingrid Michaelson - Sort of

och btw, mitt rum blev typ dubbelt så stort efter städningen idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0