forgive but never forgett

jag erkänner, jag har inte ett skit intressant att berätta. Eller jo, kanske, det beror på vad ni tycker är intressant.
Okej, en grej då. Jag duschade innan, och det i sej är väl inte så intressant eller så, men när jag steg ut ur duschen kunde jag liksom inte andas. Eller jo, jag kunde andas, men allt kändes bara varmt, fuktigt, och syrefattigt, så jag fick lite panik och sprang in till mitt rum, öppnade ett fönster och tänkte "f n att jag alltid ska duscha så länge, see what happends" men aa, även när jag öppnat fönstret i hopp om att få lite syre känns det lika dant. Varmt och kvalmigt och konstigt. Svimmfärdigt. Jag har inte den blekaste aning om what was going on im my bodie at the time, men de va fan inte nåt kul! Usch va läskigt. Sitter fortfarande med tunga ömma lungor och vidöppet fönster, vafan är det som händer!?

Jag och Evanja på Cliff Barnes i Stockholm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0