something blue

Jag ska va ärlig och rakt på sak nu.
Jag fullkommligt HATAR KARLSHAMN. inte för personerna som bor här utan själva staden, och att bo i Svängsta är ännu värre. Jag kom hem från stockholm igår, och saknar det redan! Tunnelbana, buss, pendel, spårvagn fan, asså jag tycker om det. ta bussen till slussen, sen tunnelbana till t-centralen. Jag kan det utan att blinka. F n att man ska bo här. Faktiskt. Jag älskar mina vänner och min familj, men jag är så trött på Karlshamn att jag vill spy typ. Att åka buss i 45 minuter VARJE DAG till skolan är inte min grej. Usch nej. Inte alls. Men jag får väl bo kvar något år till. I alla fall tills jag fixat gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0