"vad är värst, smärtan eller den långa väntan?"

trodde jag skulle dö på sjukhuset asså. Det tog dem 5 minuter på röntgen att röntga mina lungor, men på akuten fick vi sitta i nästan 2.5 timmar innan någon kom. Dom tog provar för att utesluta infektion, proppbildning och nåt mer jag inte minns (3 fyllda rör) och aa, jag är stolt som lät dom göra det, även om jag höll på att knuffa iväg sköterskan och välta sängen och klättra upp på väggen bakom mig. A ja, gjort är gjort och jag som är så jävulskt spruträdd att jag nästan svimmar av bara tanken är nöjd med min insats!
Det va i alla fall bara normalt på proven och röntgen så 6 timmar senare är jag hemma.
Jag orkar inte läsa i min engelska bok idag. Jag har bara typ 50 sidor kvar, men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0