godnatt puss till alla älskade

jag vet ärligt talat inte vad jag hade varit utan mina vänner. Alla vänner jag har kvar från högstadiet och 9mu och alla nya fina vänner jag har fått här på gymnasiet. Jag hatar egentligen att hänga ut mina känslor öppet och klaga över hur jag mår och sånt, men jag ska faktiskt inte klaga den här gången. Jag ska hylla. Hylla alla er som gör min vardag till nåt speciellt, alla ni som utgör den där lilla guldkanten varje gång man kollar lite extra. Ni som alltid finns där och hjälper, stöttar, bara finns. Jag hoppas verkligen ni vet vilka ni är, jag har så mycket att säga, men inte som jag känner passar att lägga ut för hela världen att se.. men i alla fall. Jag älskar er och är så tacksam för att jag fått träffa er. 
Vist saknar jag (ärligt talat) högstadiet och 9mu, allt vi gjorde, alla konserter, alla låtar vi lärde oss utantill och skivorna vi spelade in som aldrig blev bra.
Men samtidigt är det så härligt att bara få börja om nu. Att kunna ändra på de små detaljerna som jag så länge stört mig på. OP10 är så fin klass, jag tycker verkligen om oss och stämningen vi fått till. Även om jag inte är med och dansar (ännu hehe :D) på helgerna så tycker jag om er.
.
.
Dit jag vill komma är att jag är inget utan er, och jag vill inte mista er för allt i världen.
jag vill inte skriva ut några namn, men ni är några speciella, mycket fina. Ni kan ju ta åt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0