if I aint got you

min klädsel idag då.. typ, får se om jag tar tröjan eller skjortan, lutar mot tröja :)
Ska äta lite, packa ner det sista och sen åka till Kallinge och där efter ta fågelvägen till Stockholm :)
jaa, frågan är ju hur jag och evanja kommer klara att ta oss från Bromma till Nacka... haha, vi får se helt enkelt! ;)
Spelade i alla fall nyss lite på min efterlängtade (tro det eller ej...!) fiol.. Gick rätt bra, spelade med mammsen igår, vilket gick helt OK..
Bachs dubbelkonsert för 2 violiner (fioler) i D-moll 2a satsen, en fin skapelse tycker jag, och framför allt rolig.
Haha reaktionerna jag fick sist jag la ut en "låt" som va klassisk va rätt frääna, haha "lyssnar du på sånt!?" "varför har du börjat lyssna på sånt?" haha mm, jag är uppvuxen med det, men den roligaste o läsa va nog när jag hade lagt ut Mozarts Kanon, och någon anonym skrev "är du kristen" haha :)
Och för er som undrar, nej, jag är inte kristen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0