music music music

nu börjar den där osäkra känslan komma, "har jag glömt något?" alltid samma sak, man glömmer en tandborste, en tjock tröja, man glömmer borste, handduk, kamera och värst av allt, mobilladdare . Men nej! inte denna gången. Jag har faktiskt packat ner allt, tror jag ;)
Anledningen till detta inlägget var inte alls att beskriva min osäkra känsla för packningen, nej jag klarar mej nog med min packning, utan jag vill komma fram till att jag i mina inlägg i veckan inte riktigt varit mig själv, som ni kanske har fattat. Men allt detta har ett skäl och en bakgrund som jag har berättat om för de som står mig närmast.
Men i alla fall. Jag ska bara berätta att jag tycker att citatet
"when you're up to your neck in shit, the only thing to do is sing"
passar så jävla bra just nu. Musik is tha shiet! :)

bild från mitt skåp... intressant, men har faktiskt lite böcker hemma!? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0