anledningar

till att jag inte har uppdaterat är min knäppa arm. Jag har alltså fått jätte ont i min högra(!!!!) armbåge, och var på sjukhuset idag. Kom dit tomhänt kom hem med tigerbalsam, diklofenak (50mg), sån där tub grej man har på armen för att det inte ska va svullet) och en konstaterad INFLAMMATION i armbågen. Blir det inte bättre tills måndag ska vi höra av oss igen och då blir kortison spruta för hela slanten! Knäppt!

DET ÄR NOLLNING PÅ GÅNG PÅ OP NU! fy! idag fick vi va GRAVIDA HOLLYWOODFRUAR, inte okej, men ändå så jävla kul haha, alla gick o klaga på hur varmt de va o sånt, haha och lärarna bah aa om 10 år så.. haha det va alltså sjukt kul, ska se om jag kan få tag i några bilder på de ;) Imon ska vi va pirater.. inte så lustigt kanske ;) men ändå. Och på fredag.. ja herre Gud, då ska vi ha bara sopsäckar på oss. vackert!







okej, ingen bomb direkt, men i alla fall, nåt att kolla på och skratta åt ;) Nu måste jag på toooooa, så imon blir det alltså andra nollningsdagen. kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0