träningsverk


upside down.

Har kommit hem och varit hemma ett bra tag nu, sjukt skönt o komma hem tidigt! kollar just nu på gammla top model avsnitt.. haha det är bra, eller inte! hehe (a)
skolan va ju bravas idag med då ja, fick ha lilla Birgitta idag med :) sött.

Igår va jag btw på gymmet och tog tag i det där med träning. Jag och Sofie P ska börja träna, så jag va ju där och kollade lite :) hehe, eller jag va ju där hela tin i våras typ, men nu ska jag i alla fall träna 2 gånger i veckan med henne och kanske på lördagmååånar om pappa ska in och simma :) de blir bra, målet är i alla fall att kunna springa 5 km på hyfsad tid till den 11 December då jag ska till Gran Canaria med familjen och några kompisar till oss :) de kommer bli fett najs, men det är i alla fall mållinjen :)
Ni duktiga no-lifers som har läst allt det där får en braig låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0