verum

sitter här med lite verum sanningsserum.. haha gud va dåligt skämt. så att eee.. ja jo men jag sitter alltså hemma i min ensamhet med Verum drickjoghurt (jordgubb & hallon) i min hand. Faktiskt så är den jävligt najs för att vara laktos fri :)
Den är alltså snäll mot min mage. Men hjälper det? nej, min mage är så jävla cp. Har haft ont i snart 2 hela dygn.. Va på jourcentralen igårkväll och tog blodprov, lämnade urinprov och blev undersökt av en läkare (som va dansk xD)
Det visade typ inget på sänkan, men jag hade typ förhöjd värde vita blodkroppar, vilket kan tyda på infektion, men läkaren sa att det nog bara va träningsverk. IN MY ASS att de e träningsverk, men  ja ja,
Nu ska jag dricka upp och sen lägga mej i sängen och ta det lugnt :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0