11-04-20 21.00

Jag har fått 2 jobb, som jag sagt innan. Båda är i Karlshamn, vilket är bra, men jag kommer försöka spendera hela första lediga perioden i medevi för att jobba 4 veckor med gott samvete (men då har jag räknat med att åka upp så att jag är I MEDEVI sista helgen av sässongen!) och ändå känna att jag fått min dos av medevi.
Det ena på Landstinget och det andra inom kommunen. På landstingen får jag vara på Med. avdelning 9 och på kommunen hade det inneburit att jag skulle va på samma ställe som min APU var förlagd på, nämnligen Mariegården plan 3 (äldreomsorg).
Jag kommer välja det på landstinget, då jag känner för mer pengar och erfarenhet! Dock är det jättekul på Mariegården också, men jag har redan varit där, och jag är jävulskt erfarenhetstörstig. Jag vill göra allt, uppleva allt och känna allt. ALLT. Därför blir det landstinget.
.

övade lite innan, och i hopp om att kunna liva upp det lite här blev det några bilder. Inte jätte bra, men ändå.
.
Nu ska jag starta min mobil som varit avstängd (nästan) hela dagen idag och bege mig mot mormor där jag ska spendera natten. Min sommarlängtan väcktes ännu mer nu närjag vet att jag ska få jobba, och fan, så länge till är det inte. Mindre än 2 månader till skolavslutning och jag fyller 17 och midsommar kommer efter det och ja. Fan, det är snart asså. big heart on that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0