as simple as today

gillar att jag skrev typ 1298745149231876 inlägg inatt när jag inte kunde sova. Såna random inlägg som egentligen inte borde läggas ut för allmän beskådning. Ja i alla fall.
Dagen spenderades till en början hemma, vaknade halv 8(!!!!!!!) och begav mig till mormor vid 10 för att åka med Armin till stan. Fick åka i hans cabbe. sjuuuukt härligt! Tog en fika med Lesley, kollade läget på skate grejen vid österslätt, åkte till mörrum med lesley. VI åkte hem hit och firade mamma vid 2 och sen har vi haft folk här hrla dagen typ, mys!
Känner mig jätte trött och har ont i bröstkorgen typ. Alltså inte i hela revbenen utan mitt fram i bröstet gör det ont. Kul typ.

söt bild på söt tjej nyår -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0