er vilja är min lag

Jag ska göra er nöjda nu. Jag ska börja träna på gymmet igen. Denna gången ska det vara ordentliga tag, allt för att ni ska bli nöjda. Eller nej, faktiskt inte. För att jag ska känna mig säker på mig själv tillräckligt mycket för att skita i allt ni skriver. Därför.
Det är faktiskt lätt att radera era kommentarer, väldigt lätt. I alla fall från skärmen på datorn. Men de allra flesta sitter kvar i minnet, länge och väl. Men det är faktiskt inte för er skull jag tränar. Inte det minsta.
Ni har en hand med i spelet, men det är fortfarande min tur att slå. Det finns en tid då alla tvivlar, undrar, önskar. Den tiden är väl kommen eller vad man nu säger. Jag vet hur jävla bra jag mår av att träna, så varför inte träna mer? Om det dessutom skulle få bort några elaka, helt meningslösa kommentarer är det bara bra! eller hur?
Yes,  I think so. Kör stenhårt inför Beach 2011 nu. Har typ 1 månad på mig. 4 veckor. Det fixar vi! Här ska svettas!
.

mer sånthär? ni ska få mer sånthär! absolut! inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0