för en kort sekund trodde jag du var glad för mig

Känner mig lite hungrig just nu. eller ja, typ sötsugen.. Men jag ska försöka trappa ner allt sött och sån skit, läskigt va mycket man äter egentligen.. ska testa skriva ner allt jag äter en vecka.. usch. Passande att köra 2 till 8 Maj. Japp, men i alla fall, hungrig. Ja det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag inte tyckte om maten varken i skolan eller hemma? Men det funkar! Träningsverken i kroppen sitter fint med! Usch..
Imon ska jag dock satsa på att bli av med den med en liten halvtimma-45minutare på träningscykeln. Får se hur det går, ska ju till tandläkaren med.. Usch, tandläkarskräcken gör sig påminnd!
.
saknar stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0