jag tänker stoppa dig

Idag i skolan tog vi kapillärprov på varandra. Efter mycket om och men fick Didde ta på mig. Snacka om att jag inser min fobi när hon inte ens får ta stick i fingret på mig utan att ögonen vattnas och jag börjar SKAKA av rädsla. Det är fan inte normalt, allt det för ett stick i fingret? ofta..
Ja i alla fall, hade sovmorgon till kvart i 10, snacka om skönt! gick i skolan till typ kvart över 11. Sjukt onödig dag egentligen, men efter det begav jag mig upp på stan med didde. känns som vi gör det varje dag? Träffade Bella och Filippa, snackade i typ 2 timmar, då kom Emelia och Johanna också. Snackade ett tag till innan vi gick. Musikskolan för min del, sen har jag nu då kommit hem. Helt ok dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0