let me just tell you the truth

okej, såhär är det. Jag har fått frågan "Varför tränar du inte längre? satsar på att bli tjock?" 2 gånger nu, har inte publicerat den då jag tycker den är jävulskt tramsig, men jag kunde inte låta bli att fundera.
Varför tränar jag inte längre? Ja du, det beror väl helt och hållet på att de renoverar gymmet där jag brukade va och har slyttat det till ett annat ställt. Inte alls lika lockande att gå ner till idrottshallen efter skolan.. MEN, jag tränar visst! Hemma. Det funkar det med. Testa göra ca 50 armhävningar, 50 situps, några övningar på pilatesboll, kör några utfall med hantlar och stå i plankan sammanlagt 5 minuter/ dag så ska du se att det ger resultat efter ett tag! Sen är jag gärna ute och går när jag hinner och har faktiskt försökt springa lite med.. Men med tanke på att jag aldrig har någon energi är det dåligt med löpning och all annan konditionsträning just nu.. Det du menade med att jag inte tränar eller...?
Satsar jag på att bli tjock? svar nej. Absolut inte. Det är min värsta mardröm att bli "tjock". Där emot ser jag ingen lösning i att helt sluta äta nu bara för att jag inte kan bo på gymmet. Jag måste bara tänka på storleken på portionerna och VAD jag äter. Hellre ett äpple än en 200g Marabou? Ja tack!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0