sol sol underbara sol

.
finner lyckan i en mycket händelserik dag!
Jag började med dusch, sen plugg och sola samtidigt typ,därefter åkte jag mamma och pappa och köpte nya möbler till vår snart helt färdiga altan, blir så jävla bra asså :)mycket mys där nu när det börjar bli varmt.
Där efter åt vi hos mormor. mycket trevligt (som resulterade i att jag åker cabad mercedes till stan imon. Mycket okej!) När vi kom hem och jag halvsov i soffan var det 3 helt dyyngraka ungdommar som körde och sladdade, körde ner en skylt och hamnade i diket 100 meter från huset. Självklart gick vi dit för att se att allt var okej. Det var uppenbarligen inte nåt fel på de 3 som fanns i bilen. Men fulla det var dom.
Komiskt att de gick innan polisen kom.. undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0