somtimes it's a good hurt

sitter och lyssnar på musik efter en dag i solen med Majken, ja så får dagen sammanfattas. Har i alla fall lyckats bränna mig lite på axlarna och få lite färg i ansiktet. Härlig känsla faktiskt.
.
Känner mig dock fortfarande lite "nere" efter gårdagen, blev inte riktigt som planerad, men ja. Sånt händer, trodde bara inte det skulle hända mellan mig och min vän. Aldrig kul, men visst shit happends.
Längtar lite till imon i alla fall då jag ska ta mod till mig och träna efter skolan. Hoppas bara det går bra, och jag inte har glömt bort allt. Får förmodligen sänka några vikter, men vafan. det löser sig.
.
midsommar 2010. Snart är vi där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0