still alive but barely breathing

fan va kul det är att retas med er. Fick några anonyma kommentarer på mitt förra inlägg, men om jag inte kan lista ut / vet vem det är som har kommenterat förblir den kommentaren icke godkännd och kommer inte visas för någon mer än mig. Så det så. Eller ja, de flesta kränkande tar jag bort. Tänk. Jag med en sån liten skitblogg får en massa dumma kommentarer. Antar att det är någon nolifer här i stan? Eller nån random ute i landet som verkligen inte har någotn självkänsla/självförtroende alls i kroppen. Eller? Rätta mig GÄRNA om jag har fel!
Nu ska jag i alla fall försöka sova lite innan jag ska upp till skolan igen. Dock är det första sovmorgonen på jag vet inte hur länge som gäller och det är FETT GÖTT! Å I love it! Men i alla fall. Imon börjar vi 09.45 och slutar 12.00.. om det känns onödigt? ja lite. Kommer jag gå ändå? svar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0