träningseftermiddag

slutade skolan vid kvart över ett idag, sjukt skönt, har dessutom sovmorgon imon, vilket gör det hela ännu bättre!
Tog bussen hem som vanligt, dock råkade chaffören MISSA att köra in på resecentrum, så han körde typ rätt långt bort (till brandstationen typ) och VÄNDE och körde TILLBAKA till resecentrum, vilket försenade bussen med typ 10 minuter. Väl hemma hade jag fått för mig att jag skulle ut och ta mej en joggingtur. Det blev det, bytte bara om lite snabbt innan jag va ute i backen, måste nog fan ha nya skor! mina är ALLDELES FÖR STORA..
Ja i alla fall, tog men 20 minuter på träningcykeln med, riktigt jävla skönt alltså.
Fyllde på med ett äpple och lite fullconsflingor (bara jag som äter dom som dom är?) nu efteråt och ska duscha innan jag åker in till stan för rep. och marschträning med trevligt folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0