askalas i tyskland

Sitter hemma i mitt rum igen. Lite smått jättetrött.. Tänkte berätta lite sammanfattat om dagarna i Tyskland, har dock inga bilder, jag hade ju bara 2 engångskameror med mig vet ni.. Men jag tror det blir fett! Ska göra en lite "scrap-book"-grej av bilderna, sjukt najs!
TORSDAGEN började med samling halv 9 för att ta bussen till rödeby (danmark), färja till Stuttgarden och sedan buss vidare till Stade. Resan tog ca 9 timmar och alla var ganska möra när vi kom dit. Vi åt på en resturang som kallas "greken".. Maten föll mig inte så bra i smaken, men det gick ändå. På kvällen tog jag och Evanja oss ut och tog en öl på ett ställe som heter Connys. Mycket trevlig resturang/café/bar! Värt och sjukt billigt!
FREDAGEN började då med frulle vid halv 9.. sen var det fri hopp och lek till 5 då vi skulle repa med en orkester från Stade och klockan 8 började konserten, som höll på till ca halv 10. Där efter blev det besök på rådhuskällarn, för intag av mat och öl sen blev det musikskolan och lite mer dricka där. Socialt gäng!
LÖRDAGEN var ett helvete. Eller nej. Fast jo, hela gänget var as kalas på natten, så dagen efter blev som den blev. Bakis hela dagen? ja, gissa 3 gånger.. Vi hade tid för dusch och dyl. på badhuset mellan kvart i 10 och 20 i 11. Där efter blev det konsert på gågatan i gamla stan och där efter var det slut på planeringen, vilket innebar fri lek once agen. Gissa hur det slutade! Skämt å sido, vi grillade på kvällen och det blev än mer vinbaserat. Jävla skit dricka! Nej men det var gott... I alla fall. Natten avslutades inplankandes på laserbar.. Ganska dött, jag och matilda gick därför hem ca 3-4 timmar innan de andra. Kul för dom..
SÖNDAGEN/IDAG, väckning halv 9, där efter frukost och hemfärd ca halv 10. Bra jobbat av oss i alla fall!
-
Japp. Bilder kommer som sagt in lite senare när jag framkallat dom, håll till godo!
Nu ska jga nog gå och lägga mig.. Känner att det behövs, eller nåt sånt
om man ändå kände sig i närheten av såhär fresch.. Inte då! Här snackar vi sjusovare. 9 timmar på bussen, så jävla nähäjs! kanske inte så socialt, men så skönt! (Ta igen helgens missade sömn nu ju haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0