av alla i världen är det dig mitt hjärtas röst kallar

Efter skolan idag gick jag med Didde Josse och Frida till siesta och käkade kebab, inte nåt jag va särskillt sugen på, men det var väl gott ändå.. SEn blev det staun och jag hittade äntligen en ny väska, är dock liiiite tveksam fortfarande.. men jag tror jag behåller den! Yes indeed! Det blev sedan buss hem och så är jag här, kul va?
Ja ja, nu sitter jag och sneglar på min nya väska som ligger på sängen, så att jag kan se den lite fint i ögonvrån.. finfin.. Ska gå ner och sätta mig vid bordet (mitt skrivbord är fyllt med allt som inte ska va här) och göra lite läxa.. Inte kul, men det ska göras det med.. Historia och Social omsorg står på dagens agenda
på tal om att plugga, någon som vet vad det är för fågel? Såg den i somras, ingen anka.. lite söt var den i alla fall, dock agressiv då den hade med sej 4 ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0