det är bara så det är

jag har precis plockat ihop kläder till helgen, ska upp till medevi.. hoppas det räcker! mormor säger att det är kallt, skinnjacka + regnjacka med då alltså. Idag var i alla fall sista dagen på jobbet, vilket betyder att jag snart är 11200 kronor rikare. inte en förmögenhet, men det är så att det räcker!
Ska försöka plocka ihop smink och lite andra hudvårdsgrejer och sen är jag färdig att åka! Nähäjs!
Kommer hem igen på måndag och sen är jag hemma till torsdag då jag åker till tyskland! Shit, fullspäckat schema nu, sen börjar snart skolan. Har inte så mycket ångest över det, inte än i alla fall.. Ska bli ganska skönt att komma igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0