i'm not over you yet baby

har varit och hämtat min "sportjacka" på posten idag, mycket trevlig, jävlig varm dock! perfekt nästa helg i medevi och inte minst i tyskland om 2 veckor!! härliga grejer! I veckan kommer det förmodligen ett paket där, dock från h&m då, inte nelly.
Ja, i alla fall, den är nähääjs, längtar till medevi som värsta sviiiiiinet nu. Ja, det känns som veckan innan midsommar typ, man vill att tiden ska gå så fort som möjligt typ. Ganska konstig känsla.
Magen gör ont och jag har ett bultande huvud, bra ller dåligt, det är nog ganska uppenbart..
Nu ska jag i alla fall spelga mig lite till med den nya tröjan, spela lite gitarr till och sen är det snart dags för sängen. Upp tidigt imorgon.. också. Ska träffa Johanna efter jobbet, så jag förbereder mig för en lång dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0