ibland ere så

slänger in lite bilder på inköpen från Malmö. Gårdagen spenderades med Didde, Sofie och Sara i malmö som sagt och vi hittade väl lite av varje allihopa :) Mycket trevligt! På vägen hem fick jag och Sofie världens ryck i baksätet, men kul hade vi! kanske lägger upp en film på en händelse senare, Sara är ägare av filmen, haha gud va kul vi hade alltså.
pippitröja ginatricot 299
stickad tröja 299 cubus

jeans bikbok 299

tröja på köpet när man köpte jeans på bikbok

2 tshirts från cubus 149
-
det var väl typ det.. köpte färgglada strumpor med, som jag ska pigga upp helsvarta / svartvita outfits med. kommer bli toppen! Nu ska jag ta hand om mitt skoskav jag fick igår.. 1 finfin blåsa och en söndrig ännu finare blåsa på vänster häl. Kul va? mmmmmhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0