we're not the fortunet ones

kan inte sluta lyssna på "only hope", låten som ligger under bilden i inlägget lite längre ner.. Den och girls just wanna have fun, i Greg Laswells version.. Så himla fina låtar! Dock är dom något moll-inspirerade, inte särkillt smart när jag egentligen borde lyssna på glad och peppig musik, vilket hade passat mitt humör bättre.. men jag kan inte släppa de här 2 låtarna. Så himla fina!
Just nu är det "only hope" som spelas.. jag tänker på min loverboy, vänner, nära och bekanta, medevi, sommar, tider som kommer, tider som gått, personer jag kännt och personer jag trodde jag kände. Ja allt som är lite sådär halvdepprimerande.. men nej, såklart räknas inte my love, vänner och nära/bekanta till depprimerande kategorin, inte alls. men ni fattar vinken? Ja bra :)
only hope - Mandy Moore

girls just wanna have fun - Greg Laswell


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0