when we party, we party wild

anledningen till att jag inte har uppdaterat är för att jag de senaste månaderna levt i oro. Men det är bra! Nu är det över. Shit, inget stort så, men det har kännts lite jobbigt. Mina närmsta vänner vet lite mer..
Helgen har jag spenderat i Medevi! Vi hade en avslutningsfest och allt vart super! (haha vitsig jag vart!) Ja, nu är det alltså 47 veckor kvar till midsommar och nästa gång jag kommer till medevi, sjukt lång tid ändå, fast det inte låter så överdrivet länge.. men ja ja. Har dock tyvärr inga nya bilder att visa, min lilla kamera dog och mobilen ska jag inte ens ta upp.. Ja, jo jag har några bilder på mobilen, men om jag lägger upp dom här jag är jag så gott som död ;)
Den enda bilden jag vill visa är denna. För att det är mina båda älsklingar med på den. Sophia och jag som har delat en helt ny erfarenhet och Martin och jag som  bara alltid har kännt varandra och har roligare och roligare varje gång vi ses. Stor Puss och större kram på er båda.
oredigerad direkt från mobilen. Charmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0