du är ändå alltid nummer ett i min kö

i förrgår var vi hos mormor och firade ju, igår var vi här (vi brukar va hos farmor men pappa hade jour) och idag ska vi till farfar om ca 40. Nu sitter jag och funderar på om jag ska öva på fiolen innan eller efter besöket hos farfar, haha.
Imorgon eller på onsdag ska vi eventuellt till malmö, ja jag och mamma i alla fall. Trevligt! Resten av jullovet är än så länge oplanerat, hemskt skönt att bara ta de lugnt i mer än 2 dagar i rad liksom, härligt!
Ja nu ska jag i alla fall röra mig från datorn, vad jag gör återstår att se.
trots att bilden är lagom gammal, ja nära till tagen på stenåldern, älskar jag den. Det är nåt visst med den. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0